stephanie |

Alla inlägg den 9 september 2012

Av ~ stephaanie - 9 september 2012 20:29

va på väla idag med idaaaaaaaaaa, o när vi va klara där så stack vi till familia ett tag, oooch sen när jag kom hem kollade jag några avsnitt dh o nu har jag paus från de haha, ska fortsätta snaaaarttt har ändå inget annat o göra, aaaaaaajjaaaa skulle bara skriva lite för jag har inget o göra haha, JAJA PUSSHEEEEJJJ


Follow Hp Lyrikz for more!

Av ~ stephaanie - 9 september 2012 01:13

har typ varit sjuk hela veckan haha, va i danmark i tisdags med klassen bara o i skolan i fredags också NU VET NI DEt

jaja annars har jag bara varit med kyle, igår åkte vi till familia sen kollade vi match med karro o amanda på hedvalla, och idag så va jag i hässleholm o kollade när kyle spelade match, o direkt efter åkte vi hem till kyles moster o firade marcus som fyllt år, så spelade vi typ fifa hela kvällen bara o såklart va jag o marcus bäst tillsammans som vanligt, VILKET TEAM överallt asså, sjukt så bra vi är!!


aja kom precis hem och är as trött efter allting, ska kolla några avsnitt dh nu o somna till de, SÅÅ PUSSHEEEEJJJ och WOW LÅNGA INLÄGG JAG SKRIVER NU en gång i veckan haha


Visit <a href=HpLyrikz.com for some of the best quotes!" width="476" />

Presentation


You don't like me?

- Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Vad tycker du?

okej blogg?
 ja
 nej
 ibland

Ovido - Quiz & Flashcards