stephanie |

Alla inlägg under augusti 2012

Av ~ stephaanie - 29 augusti 2012 18:31

har typ bara varit i skolan sen jag skrev här sist, gymmat o träffat kyle jaaaaa inget sådär jätte speciellt har hänt

aja va i skolan som vanligt idag, o sen jag kom hem har jag inte gjort något, laddar ner en säsong dh nu som man kan se sen haha, oooch om segisarna kan höra av sig någon gång kanske vi kan sticka o gymma om dom nu "pallar"


jaja ska hämta mer jucie nu, SÅ PUUSSHEEEJjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


 

Av ~ stephaanie - 26 augusti 2012 20:17

jaaaaaa denna veckan har ju varit as tråkig, skolan är igång o de funkar väl, jobbigt att komma upp o va helt slut när man kommer hem sen bara, annars har jag träffat kyle o pumpat på gymmet efteråt bara haha, o i fredags va jag på familia med kyle o sabina, annars gjorde vi inget senare direkt förutom typ gymmet


oooch igår så va jag på familia med min fina älsklings kyle, sen gymmade vi as länge hehe vi va ju hela alone så jaaa man får passa på, sen sov han här, o idag så har vi varit hemma hos han o delat reklamen i ösregnet, jaja kom hem för inte så länge sen så SAKNAR HAN NU tråkigt, aja PUSSSSSSSSHAJ nog söt gammal bild haha


 

Av ~ stephaanie - 20 augusti 2012 21:49

började skolan idag juu.. jaa vad ska man säga, FETT TRÅKIGT att inte kunna göra vad man vill, när man vill, med vem man vill gör man måste gå efter ett schema varje dag .. jaajaaaaa får väl överleva


annars slutade jag 12 o mötte kyle direkt, så åkte vi in till stan o käka kina buffe, GOOTT o efter de så stack vi hem o gymmade ett tag, vi har ju årskort nu så de ska pumpas!!! aja han stack till sin träning sen o kom till mig ett tag efter de, han stack precis hem o är as trött nu så PUSSHEEEJ ska bättra mig på ett skriva här!!


 

Av ~ stephaanie - 19 augusti 2012 21:16

jaaa sen jag bloggade sist har jag bara kollat match med karro o amanda, varit på väla med ida, sen varit i stan, väla o familia med kyle, o har sovit med kyle typ varje dag nästan, MYYYSIGT vi sov inatt igen iallafall, annars så delade vi ut reklamen o sånt idag bara, saknar han redaaaaaaaaaan ocksååååååååååå :(


jaja det är skola imorgon och har lite sån där fml känsla, men jaaajaaa att vi börjar 11 gör de liiiite bättre iallafall


 


Av ~ stephaanie - 12 augusti 2012 00:44

jaaaa sen i tisdags så har jag varit hos tandläkaren, satt in ny säng i my rooooom, varit i stan med kyle endast för att käka glass, o varit på bakken heeeela dagen igår haha, jaja när vi kom hem från bakken så sov kyle hos mig,


o kom precis hem nu efter att ha varit på kräftskiva hos kyles moster sen klockan 6 idag, aja har inget annat o skriva typ så pUSSSSHEEJ va tråkigt inlägg men jaaaaaaaaaaaaaaaaa


 

Av ~ stephaanie - 7 augusti 2012 22:12

har bara chiiilllaattt med kyle sen jag skrev här sist, tror jag iallafall jaja haha, kyle sov hos mig inatt så det va najsssss

och IDAG TOG JAG AV MIN TANDSTÄLLNING, haha efter 2,5 år jjajajajajaaj känns konstigt men jaaaaaaaaaaaa, efter de åkte vi till väla o familia osen kom vi hem igen o somnade haha vi va hos tandisen 10 så inte så kontigt!!!!

jaja sen gjorde vi väl ingenting, han åkte hem typ precis så har tråkigt nu och är trött, JAJA PUSSHEEEEJ


bilden nedan är speciellt riktad till dig, kyle

 

Av ~ stephaanie - 4 augusti 2012 23:54

jaaaa denna veckan har jag varit på familia med ida, stranden, o lite andra ställen jaja nu vet ni deeeeeeeeeee

o idag så åkte jag o ida till väla ett tag o sen när jag kom hem åkte jag till kyle o va där hela kvällen, känns som jag inte träffat han på en evighet så haha :( aja kom hem precis o gör typ ingenting nu, kollar film och är helt sluuuuuuuuuut, så PUSSSSSSHEEEJ :):):):):)):):):)


 

Presentation


You don't like me?

- Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Vad tycker du?

okej blogg?
 ja
 nej
 ibland

Ovido - Quiz & Flashcards