stephanie |

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av ~ stephaanie - 24 juli 2012 23:58

idaaaag så åkte jag o kyle iväg till Åhus i typ en timme haha, men vi eller jag kanske jag ska säga, pallade inte mer så vi åkte tillbaks till Kristianstad, så gick vi i stan o käkade o sånt där, sen tåg till hässleholm igen, buss i en eviiiiggheeettt igen till åstorp o tåg till bjuv, jobbigt att åka fram o tillbaks haha svär ni fattar inte men jaja det va naajs :)


sen när vi kom hem så spelade vi lite, gjorde popcorn o sånt jaja haha han åkte precis hem så gör ingenting nu, har inget annat o skriva så PUSSSSSSSSSSSSSSHEJ


Av ~ stephaanie - 24 juli 2012 00:00

har typ inte gjort något dom senaste dagarna, i fredags lagade jag tacos med kyle, va ute o lite sånt, o i lördags så hade jag mitt kalas haha woohooo, smörgåstårta <33333 BÄSTA SOM FINNS, o igår va jag hos kyle o lite sånt, annars inget


mötte kyle typ as tidigt idag, så segade vi hemma hos mig sen tog vi bussen hem till hans kusiner, så spelade vi med robin o marcus och ja annars gjorde vi ingenting, beställde mat osv, det är 1 år o 6 månader idag, så ni vet haha, älskar dig meeeeeeeeeeest


 

Presentation


You don't like me?

- Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Vad tycker du?

okej blogg?
 ja
 nej
 ibland

Ovido - Quiz & Flashcards