stephanie |

Alla inlägg den 7 april 2012

Av ~ stephaanie - 7 april 2012 22:00

har väl inte gjort något speciellt idag, va o mötte mamma på ica vid 4 så fixade vi saker oooosv, sen gick vi hit o käka med resten av familjen, aaahh

jo mormor va här o lämnade påskägg också, hon är så söt mot mig :) hahah, jaja mamma stack härifrån precis, så ligger i sängen o kollar jersey shore nu, o käkar av mina påskägg, ska gå mina 2 meter till köket för att hämta cola nu också, fint ska de va! pusshej
 

Av ~ stephaanie - 7 april 2012 00:19

va i kyrkan idag vid 6, hahah omg fett segt trodde jag skulle avlida eller något, nejmen aaah efter de så gick jag o kyle hem till mig o käkade choklad doppade jordgubbar eftersom jag fixat de innan idag ;) ja som sagt, pro

sen kollade vi lite av titanic medans han la o kliade mig på ryggen hela tiden, haha aaw så mysigt, jaaa sen gjorde vi ingenting direkt, bara la i sängen o myste, kollade tv, sånt ni fattar, jaja han blev precis hämtad, så ska snart lägga mig i sängen o softa resten av kvällen med min nya bebis <3333 skojade, ska hämta cola, sen va med min bebis, info, PUSSSHEJ

 
så sööt att man vill äta daaj elskling ..

Presentation


You don't like me?

- Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Vad tycker du?

okej blogg?
 ja
 nej
 ibland

Ovido - Quiz & Flashcards