stephanie |

Alla inlägg under maj 2012

Av ~ stephaanie - 31 maj 2012 20:28

skola o sånt va ju chill, o mitt prov gick typ bra, eller ja vi får väl hoppas de, hade sovmorgon också så de va najs

jaja kom hem o gjorde väl ingenting, åkte med o handlade sen o lite sånt bara, jaja har precis käkat typ så ska väl börja plugga på min redovisning som jag har imorgon också, pallar inteeeee plugga MEN HAHA SKA ÄNDÅ VA FÖRST!! så jävla taggad, så är de över liiiiksooooooom men jaaa ska väl plugga nu dåååååå även om jag inte pallar,PUSSHEJ

 

Av ~ stephaanie - 30 maj 2012 20:46

skola som vanligt jaaaaaa ändå najs att detta va sista onsdagens lektioner för 8an, INGEN MER BIOLOGI, KEMI ELLER SLÖJD, OMG FATTA SÅ GLAD JAG ÄR!! eller dubbeltimme franska, BÄSTA MED ALLT JU!!


jaja kom hem, somnade som vanligt osv, "pluggade" till mitt so-prov imorgon, ja man kan ju ändå rätt mycket om de där med religon som vi har prov i imorgon, bara för konfan ;););) hahaha käkade o sen drog jag ut med karro ett tag, kom typ hem precis igen så kollar jersey shore nu, AJA PUSSHEEJ
 

Av ~ stephaanie - 29 maj 2012 20:55

skolan idag o sånt som vanligt,jaja najs att sluta typ as mycket tidigare bara för jag skulle iväg o ta sånt allergi test på vårdcentralen, SÅ DET VA NAJS

efter de testet gjorde jag ingenting väl, kyle kom till mig för jag va ensam hemma o hade tråkigt hahaha, annars gjorde vi väl ingenting, va o köpte lite gott i kiosken, käkade, kollade tv osv, jaja han stack typ precis så ska se dh nu, NÄST SISTA AVSNITTET, MITT LIV I ÖVER NÄR DET ÄR SISTA AVSNITTET ÄR SLUT....åååh..

 

Av ~ stephaanie - 28 maj 2012 19:35

skola o sånt som vanligt, aaaaaaah ingenting hände väl där,alls hahaha jaja

kom hem o la mig i sängen bara, sen kom kyle hit efter en stund så käkade vi bj osv föööljde han till träningen för inte så länge sen så har precis käkat "middag" och är ensam hemma sååååå det är väl najs, jaja ska inte göra något speciellt nu, AJA pusshej

 

Av ~ stephaanie - 27 maj 2012 21:23

har väl inte gjort något sådär speciellt idag, varit på familia med pappa ett tag osv annars ingentingggggggggg, skönt men typ tråkigt ändå, JA NI FATTAR, ligger i sängen just nu o dricker min rockstar, svär så cool jag är hahaha nej skojade men gott


JERSEY SHORE BÖRJAR SNAART OCKSÅ så det är NAAAJS jajaaaaa har ingenting att skriva,alls, så PUSSHEEEJ
 

Av ~ stephaanie - 27 maj 2012 00:55

hade min konfa fest nr 2 idag haha, najs o god mat!!! är iallafall nöjd, allt med konfan är helt klart värt de ;););)

jaja va med kyle efter, så va vi ute ett tag, gick osv, sen kollade vi på finalen som alla andra också gjorde om jag inte har fel? jajajaa annars hände väl inte så mycket, han stack hem precis så ligger i sängen o käkar bj nu, GOOTT som vanligt, annars ska jag väl bara kolla tv o sånt tills jag somnar sen, inte mer än de aja hoppas ni haft en lika trevlig lördag som jag, PUSSHEEJ



 

Av ~ stephaanie - 25 maj 2012 23:09

igår va de sån skolmästerskaps sak på hedvalla hela dagen, jaja de va väl chill o så fick sluta tidigare såååå jaaa, följde med o handla sen o lite sånt sen träffade jag kyle ett tag, inte mer än så

idag va de skola som vanligt, hade matte c-prov o de gick åt helvete väl, MEN SKIT SAMMA, är ändå godkänd så de gör ingenting :**** sen engelska uppsatts, asså bara så ni vet nu liksom, jaja åkte med kyle till familia sen ett tag, ja sen väl ingenting, käkade osv, gick ut o träffade karro vid 9 eller något o kom hem för inte så länge sen, GRATTIS TILL DIG IGEN OCKSÅ KARRO, hoppas ha haft världen sämsta dag ;)))))
 

Presentation


You don't like me?

- Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Vad tycker du?

okej blogg?
 ja
 nej
 ibland

Ovido - Quiz & Flashcards