stephanie |

Alla inlägg under november 2012

Av ~ stephaanie - 30 november 2012 18:05

Har varit kaos nu sista tiden haha, mått piss hela tiden o varit hemma mycket så va hos doktorn igår o fick reda på att de va magsår som antagligen kommit fram av stress, så måste ta de lugnt och göra så lite som möjligt nu, men inte nog med de så ska jag ta medicin i 2 veckor, kul haha, jaja ligger i sängen och mega chillar, väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka någon gång, senare ikväll ska jag träffa Kyle igen, annars är de chilllll, possssss de snöar med fan ...

Av ~ stephaanie - 15 november 2012 19:56

                       

Av ~ stephaanie - 4 november 2012 00:28

bilder på allt från de kassa rummet bakom scenen o baren vi fick först, till vårt ny rum vi fick och till min snygging till pojkvän


               

   

Av ~ stephaanie - 3 november 2012 23:56

kassss på att blogga meeen har varit upptagen som vanligt haha, när jag kom hem från mallorca så blev jag förkyld direkt, men skit samma har varit i höganäs, familia, väla, ute, stan osv, igår så gick även min mobil isönder woohoo precis när man skulle på bussen så la den av, perfeeekt så har lämnat in den och har mammas xperia nu istället som hon inte använder, så ska få min iphone seeeen när allt är klart


ajaaaaaa inatt sov kyle hos mig, så vi va på familia se vi o stack hem till han, så kom hem igen typ precis, ska lägga upp bild på en av mina två byrår eller vad de kallas, DEN STÄDADE!! den andra är kaos och för jag inte har något annat att lägga upp bild på haha OCH för att jag är stolt över att den av alla saker i mitt rum är städad, SOV GOTTT ni som är trötta


 

Presentation


You don't like me?

- Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Vad tycker du?

okej blogg?
 ja
 nej
 ibland

Ovido - Quiz & Flashcards